مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

سردی رحم و راه های درمان آن

  • ۳۵۵
سردی رحم و راه های درمان آن

سردی رحم مشکلی می باشد که ممکن است در بعضی از افراد رخ دهد و حتی در بسیاری از مواقع ممکن است باعث ناباروری گردد .سردی بیش از حد رحم می‌تواند باعث تنگ شدن رگهای خون رسان در اطراف رحم شود.

علل سردی دست و پا و راه های درمان آن

  • ۳۳۱
علل سردی دست و پا و راه های درمان آن

مشکل سردی دست و پا مشکلی می باشد که بسیاری از افراد در فصل زمستان یا حتی در فصل گرم تابستان با آن روبرو می باشند. در علم پزشکی به سرد بودن دست و پا سندروم رینودز گفته می شود. عدم توجه به این مشکل می تواند باعث آسیب رسیدن جدی به بافت های بدن گردد.

سردی معده و درمان آن

  • ۳۵۴
سردی معده و درمان آن

یکی از اصلی ترین دلایلی که میتواند باعث ایجاد بیماری های معده گردد سردی معده می باشد که معمولاً این سردی پس از نوشیدن سردیجات عود پیدا می نماید. سردی معده معمولاً به دلیل سبک زندگی غلط اتفاق می‌افتد.

طبع، خواص و مضرات انجیر را بشناسید

  • ۳۴۳
طبع، خواص و مضرات انجیر را بشناسید

انجیر یکی از میوه های تابستانی میباشد که در انواع مختلفی وجود دارد و به دلیل این که سرشار از کلسیم، مس، فسفر، سدیم، پتاسیم، منیزیم، منگنز، گوگرد، کلر و انواع ویتامین ها میباشد به عنوان یکی از میوه های با ارزش تابستان شناخته می شود.

مزاج شناسی، خواص و مضرات لیمو ترش

  • ۳۴۰
مزاج شناسی، خواص و مضرات لیمو ترش

درخت لیمو ترش تنها درختی می باشد که در تمام فصل ها دارای برگ گل و میوه است و میوه این درخت در فصلهای پاییز و زمستان آبدارتر میباشد. لیمو ترش به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مرکبات شناخته می شود.

طبع شناسی، خواص و مضرات هلو

  • ۳۵۲
طبع شناسی، خواص و مضرات هلو

هلو میوه بسیار خوشمزه و خوشبو باشد و میوه بومی چین و جنوب آسیا است این میوه از نظر طعم دارای انواع مختلفی مانند انجیری، زعفرانی، برخی، کاردی و هلندری می باشد.درخت میوه هلو بیشتر در مناطق معتدل رشد می نماید.

طبع و خواص هندوانه در طب سنتی

  • ۳۳۹
طبع و خواص هندوانه در طب سنتی

هندوانه یک میوه آبدار تابستانه میباشد که خواص منحصر به فردی دارد و مصرف آن برای کسانی که دارای غلظت خون می باشند بسیار مناسب است زیرا مولد خون رقیق می باشد. علاوه بر آن به دلیل اینکه هندوانه مولد بلغم شیرین می باشد برای تعدیل مزاج بدن بسیار مفید است.

ماهی سالمون و خواص بی نظیر آن

  • ۳۳۷
ماهی سالمون و خواص بی نظیر آن

ماهی سالمون یکی از ماهی های بسیار مغذی می باشد که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است علاوه بر آن دارای طعمی بسیار بی نظیر می باشد. مصرف ماهی سالمون باعث کاهش التهاب بدن شده و خطر مبتلا شدن به سرطان را کاهش میدهد.

مزاج شناسی از طریق رنگ زبان

  • ۳۳۳
مزاج شناسی از طریق رنگ زبان

در طب سنتی زبان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد زیرا زبان نشان دهنده حالات درونی بدن انسان می باشد و رنگ و حالاتی مانند خشکی یا رطوبت آن می تواند حالات سلامت بدن را نمایان کند.

فواید مصرف آلو طلایی

  • ۳۵۶
فواید مصرف آلو طلایی

آلو میوه ای میباشد که در انواع مختلف یافت می شود به گونه ای که می توان گفت امروزه بیش از دو هزار گونه از آن در سراسر جهان وجود دارد. در این میان آلو طلایی یکی از انواع پرطرفدار آلو می باشد که به عنوان یک میوه کم کالری و پرخاصیت شناخته می شود.

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم