مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

کنترل دیابت با راهکارهای خانگی

  • ۳۹۷
کنترل دیابت با راهکارهای خانگی

انسولین هورمونی می‌باشد که توسط لوزالمعده به منظور ذخیره قند و چربی تولید می شود معمولاً افرادی که به دیابت مبتلا می باشند بعد از آن ها نمی تواند به اندازه کافی انسولین تولید کند و در نتیجه باعث بالا رفتن سطح قند خون در بدن آنها می شود 

جلوگیری ازابتلا به آلزایمر با داروهای گیاهی

  • ۳۹۷
جلوگیری ازابتلا به آلزایمر با داروهای گیاهی

آلزایمر بیشتر در افراد مسن به علت اختلالات مغزی اتفاق می‌افتد. این اختلال به تدریج باعث مرگ سلول های مغزی میشود که می‌تواند باعث کاهش مهارت های رفتاری و تفکری شود. در صورتی که این بیماری پیشروی کند می تواند توانایی انجام کارهای روزمره را از فرد سلب نماید.

هندوانه و فواید مصرف آن

  • ۴۰۹
هندوانه و فواید مصرف آن

هندوانه میوه ای میباشد که سرشار از آب است و مصرف آن به رفع عطش می‌تواند کمک کند. این میوه سرشار از پتاسیم ،آنتی اکسیدان، لیکوپن و انواع ویتامین ها میباشدکشور چین بزرگترین تولید کننده هندوانه در جهان محسوب می‌شود.

درمان عفونت سینوزیت با راهکارهای خانگی

  • ۴۱۸
درمان عفونت سینوزیت با راهکارهای خانگی

سینوس ها کیسه های هوایی می باشند که در اطراف استخوان های جمجمه قرار گرفته اند و پر شدن این کیسه های هوایی می‌تواند باعث ایجاد سینوزیت گردد که معمولاً با علائمی مانند درد در ناحیه ابروها، گرفتگی بینی و سردرد همراه میشود. 

فواید مصرف فندق

  • ۳۹۹
فواید مصرف فندق

میوه درخت فندق خنک می باشد و در بیشتر نقاط معتدل به میوه مینشیند فندق سرشار  از کلر،کلسیم، آهن و ویتامین های a و b می باشد. به دلیل اینکه فندق قند ندارد استفاده از آن برای اشخاصی که به دیابت مبتلا هستند توصیه می شود.

فواید مصرف گلابی

  • ۴۰۷
فواید مصرف گلابی

گلابی یکی از میوه‌های شیرین،مغذی و آبدار میباشد. این میوه را مفیدتر و گرانبهاتر از طلا می دانند که اگر به طور صحیح استفاده شود برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع می‌شود. گلابی سرشار از آهن، فسفر،پتاسیم، منیزیم، کلسیم و منگنز میباشد. 

میوه درمانی

  • ۴۲۴

میوه درمانی

بیماری نقرس و درمان آن با داروهای گیاهی

  • ۳۹۳
بیماری نقرس و درمان آن با داروهای گیاهی

بیماری نقرس بیماری می باشد که معمولا به دلیل تجمع بیش از حد اسید اوریک در بدن ایجاد می شود یعنی وقتی که کلیه ها نتوانند اسید اوریک اضافی در بدن را دفع کنند نقرس ایجاد می شود که این بیماری بیشتر در ناحیه پا ایجاد می گردد.

خواص بی نظیر به

  • ۴۱۹
خواص بی نظیر به

به میوه ای است که گوشت آن دارای مقدار زیادی قند، پکتین، اسید مالیک و تانن می باشد همچنین این میوه خوشمزه سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی بوده که در زیبای پوست و صورت نقش مهمی دارد. 

فواید مصرف توت فرنگی

  • ۴۱۴
فواید مصرف توت فرنگی

توت فرنگی میوه میباشد که رسیده آن دارای طعم شیرین و معطر است و در بیشتر نقاط ایران قابل مصرف می باشد توت فرنگی نسبت به توت سفید از عمر کمتری برخوردار می باشد این میوه خوشمزه  سرشار از پکتین، گلوکز، املاح معدنی و ویتامین های a و c می باشد.

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم