مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

خواص بی نظیر به

  • ۴۱۹
خواص بی نظیر به

به میوه ای است که گوشت آن دارای مقدار زیادی قند، پکتین، اسید مالیک و تانن می باشد همچنین این میوه خوشمزه سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی بوده که در زیبای پوست و صورت نقش مهمی دارد. 

 

استفاده از به برای تقویت دندان ها و جلوگیری از خونریزی لثه تأثیر بسیار زیادی دارد و همچنین معمولا به کسانی که دچار مشکلات روده هستند استفاده از آن توصیه می شود.معمولاً به زنان باردار برای داشتن یک فرزند زیبا خوردن به توصیه می شود 

فواید مصرف به 

 

درمان اسهال 

اگر دچار اسهال مزمن شده اید برای درمان آن باید یک عدد به رسیده را کبابی کنید فعال و می نمایی این راه حل ساده می تواند تاثیر بسیار زیادی در درمان و رفع اسهال مزمن داشته باشد .

درمان خونریزی لثه 

برای درمان خونریزی لثه با استفاده از به باید ۵۰ گرم به را در یک لیتر آب بخیسانید و ۱۰ روز بگذار تا بماند بعد با استفاده از این محلول دهان خود را بشویید. شستشوی دهان با این مایع  خونریزی لثه و عفونت دهان را درمان میکند.

درمان اختلالات عصبی 

برای درمان اختلالات عصبی با استفاده از به باید یک مشت برگ های تازه درخت به  را بچینید و در ظرفی بریزید سپس یک لیتر آب داغ روی آن بریزید و بگذارید دوازده دقیقه دم بکشد بعد آن را با عرق بهار نارنج و عسل مخلوط کنید و هر روز صبح یک قاشق سوپخوری از آن را میل نمایید این روش یک داروی ساده و طبیعی برای درمان اختلالات عصبی می باشد.

 
درمان اختلالات روده و معده 

میوه به از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد برای درمان اختلالات روده و معده به وسیله به باید سه یا چهار به اضافه کرده و آن را به مدت ۳۰ دقیقه در یک لیتر آب بجوشانید سپس جوشانده که به دست می آید را میل نمایید این جوشانده تاثیر بسیار زیادی در رفع اختلالات روده و معده دارد. 

درمان بی خوابی 

 استفاده از جوشانده به، به افرادی که بی خوابی مبتلا می باشند توصیه می شود به این منظور باید یک مشت برگهای تازه به را بچینید و آن را در ظرفی ریخته و روی آن یک لیتر آب جوش بریزید و بگذارید تا به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد بعد از صاف کردن آن را با شکوفه نارنج مخلوط کرده و هر شب قبل خواب یک یا دو قاشق سوپخوری از آن را بنوشید.  

رفع چین های صورت 

برای درمان و رفع چین و چروک های صورت و داشتن یک پوست سالم باید ۲۰ گرم شکوفه به در یک لیتر آب بجوشانید و بعد از سرد شدن به مدت ۱۵ روز بر روی پوست خود مالش دهید این محلول تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک های پوست دارد. 

درمان سیاه سرفه 

استفاده از جوشانده برگ درخت به تاثیر بسیار زیادی در دفع انواع سرفه دارد برای این کار باید یک مشت برگ تازه در خطبه را بچینید و با یک لیتر آب بجوشانید بعد از گذشت ۱۵ دقیقه آن را صاف کرده و میل نمایید این جوشانده یک دوای ساده برای رفع سرفه های برونشیت و سیاه سرفه می باشد.  

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم