مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

عوارض مصرف فلفل دلمه ای

  • ۳۱۰
عوارض مصرف فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای یکی از سبزیجات می باشد که در رنگ های مختلفی مانند زرد سبز قرمز و نارنجی یافت می گردد و دارای مزه ای تند و شیرین و بافت ترد است. فلفل دلمه ای با این که خواص زیادی برای بدن به دنبال دارد اما مصرف زیاد آن می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در بدن شود که در ادامه می توانید با مضرات مصرف فلفل دلمه ای آشنا شوید.

 

فلفل دلمه ای مانند دیگر فلفل ها تند نیست و از همین رو در انگلستان و ایرلند با نام فلفل شیرین شناخته می شود. گیاه فلفل دلمه ای در انواع آب و هوا رشد می نماید. به طور کلی می‌توان گفت فلفل دلمه ای از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد زیرا سرشار از سلنیوم، آنتی اکسیدان، پتاسیم، فولات، مس، منگنز، پروتئین و انواع ویتامین ها می باشد.

طبع فلفل دلمه ای 

تمامی فلفل دلمه ای ها با همه رنگ ها دارای طبع گرم و خشک می باشد و مصرف آن برای افرادی که دارای مزاج گرم می باشند باعث ایجاد مشکلاتی مانند گرگرفتگی، خارش بدن و جوش میشود. این افراد بهتر است که فلفل دلمه‌ای را با مصلحات آن مصرف کنند.

مصلحات فلفل دلمه ای 

همانطور که گفته شد فلفل دلمه ای برای افرادی که دارای مزاج گرم می باشند ممکن است باعث ایجاد بروز مشکلاتی گردد و این افراد بهتر است که فلفل دلمه ای را همراه با مصلحات آن مصرف کنند‌ از جمله مصلحات فلفل دلمه ای می توان به گلاب، سکنجبین، عسل و صمغ عربی اشاره کرد. 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم