مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

فواید مصرف آواکادو

  • ۳۷۵
فواید مصرف آواکادو

آووکادو میوه ایگ سبز رنگ میباشد و به عنوان یکی از مفیدترین میوه های جهان شناخته می شود. این میوه سرشار از انواع ویتامین ها، منیزیم، فسفر، فیبر، پروتئین و فلانئویدها میباشد. این میوه به نام دیگر آن گلابی تمساح می باشد دارای طبع سرد است.

 

فواید مصرف آووکادو  

جلوگیری از ابتلا به سرطان 

ترکیبات موجود در میوه آووکادو از رشد سلول هایی که منجر به سرطان می‌شود جلوگیری می‌نماید و از همین رو معمولا مصرف آووکادو برای جلوگیری از ابتلا به سرطان به خصوص سرطان های پروستات و سینه توصیه می گردد.  

درمان موخوره 

به طور کلی مصرف آووکادو برای تقویت مو بسیار مفید است و از ریزش مو جلوگیری می نمایند. همچنین استفاده از آقا کادو می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای موخوره استفاده شود زیرا چربی های مفید موجود در آقا کادو برای درمان موخوره بسیار مفید می باشد به این ترتیب یک آووکادو را به همراه کمی روغن زیتون مخلوط کرده و آن را بر روی موهای خود را به مدت ۱۰ دقیقه بمالید و بعد از آن آبکشی کنید.

دفع سنگ کلیه 

معمولاً استفاده از آواکادو به کسانی که مستعد سنگ کلیه می باشند توصیه می‌شود زیرا مصرف آووکادو باعث دفع کلسیم اضافی موجود در بدن شده و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می نماید. به طور کلی مصرف آواکادو به عنوان یکی از درمان های طبیعی برای دفع سنگ کلیه شناخته می شود. 

مفید برای دیابتی ها 

استفاده از آووکادو برای پیشگیری از ابتلا به دیابت بسیار مفید می باشد زیرا می تواند به کاهش سطح قند خون کمک نماید به همین خاطر استفاده از آن به افراد دیابتی توصیه می شود همچنین مصرف آووکادو می تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و میزان گلوکز خون را کنترل نماید.

رفع بوی بد دهان 

آووکادو میوه ای میباشد که دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد ویروسی میباشد و از همین رو استفاده از آن می تواند باعث از بین رفتن میکروب های موجود در دهان شده و از ایجاد بوی بد در دهان جلوگیری می نماید. به طور کلی یکی از بهترین راه حل های طبیعی برای از بین بردن بوی بد دهان استفاده از آووکادو می باشد.

مفید برای پوست 

استفاده از آواکادو برای افرادی که دارای پوست های خشک می باشند بسیار مفید است زیرا می تواند باعث افزایش رطوبت پوست شود. همچنین مصرف آن می‌تواند به جوانسازی پوست کمک کند و برای کاهش چین و چروک پوست بسیار موثر می باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم