مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

فواید مصرف شیره انگور

  • ۳۸۸
فواید مصرف شیره انگور

 شیره انگور سرشار از مواد معدنی می باشد و به دلیل اینکه دارای طبع گرم و تر است مصرف آن به افراد سردمزاج توصیه می گردد. شیره انگور سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و استفاده از آن باعث افزایش گلبولهای سفید در بدن می گردد.

 

فواید مصرف شیره انگور 

افزایش انرژی 

مواد معدنی و کالری موجود در شیره انگور نسبت به انگور بسیار بیشتر می باشد و به دلیل اینکه دارای قند طبیعی می باشد مصرف آن باعث افزایش انرژی بدن در طول روز می گردد. قند طبیعی موجود در شیره انگور به سرعت در بدن حل شده و باعث افزایش انرژی می گردد.

کاهش اثرات شیمی درمانی 

شیره انگور سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و مصرف آن باعث خونسازی شدن آسیب های رادیکال های آزاد موجود در بدن می گردد و به همین دلیل می‌توان از سرطانی شدن سلول های بدن جلوگیری نماید. 

درمان کم خونی 

شیره انگور سرشار از آهن می باشد و نقش بسیار مهمی را در افزایش سطح گلبول های قرمز خون ایفا می کند. از آنجایی که مصرف شیره انگور باعث زمین یک سوم از نیاز روزانه بدن میشود استفاده از آن به درمان کم خونی کمک می کند.

  

آرامش اعصاب 

شیره انگور سرشار از منیزیم می باشد و به همین دلیل مصرف آن باعث تنظیم سطح کلسیم موجود در خون شده و بهبود خلق و خو به کمک می نماید. یکی دیگر از فواید مصرف شیره انگور این است که با افزایش انرژی از ابتلا به افسردگی جلوگیری میکند. 

بهبود سرفه 

شیره انگور دارای خاصیت ضد التهابی می باشد و معمولاً  استفاده از آن در دوران سرماخوردگی توصیه می‌شود زیرا با کاهش التهاب حلق منجر به درمان سرفه می گردد. به این منظور باید برای درمان سرفه از قرقره کردن شیره انگور استفاده کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم