مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

آب کردن چربی های شکم با داروهای گیاهی

  • ۳۲۷
آب کردن چربی های شکم با داروهای گیاهی

از آنجایی که چربی های دور شکم بسیار سرسخت می باشند و به سرعت از بین نمی روند سوزاندن آنها کاری بسیار دشوار می باشد. در حالیکه ورزش کردن می تواند به سوزاندن چربی های دور شکم بسیار کمک کند اما با این حال در کنار ورزش کردن استفاده از بعضی از داروهای گیاهی می تواند سرعت سوزاندن را بهبود بخشد. 

 

داروهای گیاهی برای از بین بردن چربی های شکم 

 
چای ترش 

در طب سنتی به افرادی که قصد داشتن یک شکم تخت را دارد نوشیدن چای ترش توصیه می‌شود از آنجایی که این چای گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان می باشد مصرف آن می‌تواند باعث دفع چربی های بدن و تقویت عضلات شود.  

لیمو و عسل 

نوشیدنی لیمو و عسل با تنظیم حرکات روده می تواند باعث خلاص شدن شما از چربی های دور شکم شود. به این منظور آب چند عدد لیموی تازه را به همراه یک قاشق عسل و آب مخلوط کرده و صبح زود میل کنید.

تریفالا 

تریفالا ترکیبی از سه گیاه دارویی می باشد که علاوه بر این که باعث سوزاندن چربی های اطراف شکم می شود می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات گوارشی مانند یبوست کمک نماید. به منظور تاثیر بیشتر بهتر است که این گیاه دارویی را بعد از شام میل کنید.  

 
سرکه سیب 

سرکه سیب یکی از موادی می باشد که باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و به سوزاندن چربی های دور شکم کمک می نماید علاوه بر آن می‌تواند باعث کاهش کلسترول خون شده و به کاهش اشتها کمک می نماید.

عرق زیره 

زیره گیاه دارویی می باشد که علاوه بر اینکه مصرف آن فواید زیادی برای بدن به دنبال دارد می‌تواند به کاهش وزن کمک نماید. ترکیبات موجود در زیره تاثیر بسزایی در رفع چربی های اطراف شکم ایفا می‌کند به منظور تاثیر بیشتر بهتر است که از زیره سبز استفاده شود.

فلفل و زنجبیل 

فلفل و زنجبیل و تند می باشد که در طب سنتی از آنها به عنوان قاتل چربی های شکمی یاد می‌شود استفاده از این ترکیب می‌تواند با افزایش سوخت و ساز بدن چربی های دور شکم و پهلوها را بسوزاند.  

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم