مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

پاکسازی بدن از سموم به روش های طبیعی

  • ۴۱۹
پاکسازی بدن از سموم به روش های طبیعی

امروزه با آلوده شدن هوا و مواد غذایی آمار بیماری‌ها بسیار زیاد شده است بسیاری از بیماری هایی که در بدن به وجود می آید نتیجه تجمع سموم مختلف در بدن می باشد و همه اینها به خاطر آب و هوا و غذاهای آلوده می باشد. 

 

با خارج ساختن سموم از بدن انسان می تواند سلامتی و نشاط خود را تضمین کند و بر این اساس کمتر بیمار می‌شود و کمتر نیاز به داروهای شیمیایی پیدا خواهد کرد به منظور پاکسازی بدن از سموم و تامین سلامتی جسم و روح رعایت موارد زیر ضروری می باشد : 

 

استفاده از مایعات 

بهتر است که استفاده از مایعات در طول روز در حد معقول یعنی بین ۶ تا ۸ لیوان باشد ا استفاده از مایعات در طول روز باعث می‌شود که مایعات بدن مانند آب میان سلولی و آب درون سلولی تنظیم شده و به حالت تعادل در آید و در این حالت است که سلول ها به راحتی می‌توانند به فعالیت خود بپردازند و سوخت و ساز بدن به راحتی انجام میگیرد 

 

استفاده از خاکشیر، انجیر و زیتون  

بهتر است که هر روز صبح از خاکشیر و انجیر و زیتون استفاده کنید زیرا استفاده از این نوع مواد غذایی باعث می‌شود که سیستم گوارش انسان تنظیم شده و باعث شادابی و نشاط و سلامتی می گردد استفاده از خاکشیر با عکس تولید لعاب در بدن انسان شده و روده ها را پاکسازی می نماید همچنین انجیر و خاطر داشتن قند فراوان باعث فعالیت سلول ها و تولید انرژی زیاد در بدن میشود.

عدم استفاده از غذاهای فریز شده 

متاسفانه امروزه به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و تلاش و کوشش بیش از حد افراد جامعه بسیاری از امور زندگی دستخوش تغییرات زیادی شده است. مثلا انجماد مواد غذایی درست است که باعث جلوگیری از فساد مواد غذایی می شود اما باعث می شود که مواد مفید داخل مواد غذایی دستخوش تغییرات گردد.  

 

استفاده از جوانه غلات و حبوبات

جوانه ها سرشار از انواع ویتامین ها بوده و از آنزیم های زیادی نیز برخوردار می باشد این آنزیم ها در واقع غذای آماده جذب برای بدن هستند. مثلاً جوانه گندم علاوه بر آنزیم های زیاد دارای ویتامین های با ارزشی به نام ویتامین e می باشد.

 

استفاده از میوه جات و سبزیجات تازه 

بدن انسان به چهار نوع مواد غذایی نیاز دارد که شامل پروتئین‌ها، قند ها، چربی ها و ویتامین ها می باشد. برای حفظ سلامتی هر روز باید به مقدار نیاز از این مواد استفاده شود میوه جات و سبزیجات تازه سرشار از انواع ویتامین ها میباشد که در صورت که روزانه به مقدار معینی مصرف شود باعث تامین نشاط و سلامتی بدن میشود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم